Israel Galván, un dels bailaores i coreògrafs més innovadors del món, torna a reconstruir el llenguatge físic del flamenc i desafiar les normes del gènere. En el seu nou espectacle, Galván entrellaça el flamenc amb la imponent partitura d’Igor Stravinsky, La Consagración de la primavera, una de les obres més cèlebres i avantguardistes del compositor.
Acompanyat a l’escenari per dos pianistes, Daria van den Bercken i Gerard Bouwhuis, Galván utilitza el seu cos com a caixa de ressonància, deixant-se consumir per la partitura de Stravinsky, on el ritme és la força motriu. Mestre del flamenc, art que va saber reinventar imposant la seva firma particular i poc convencional, sacsejant codis i tradicions, Israel Galván no deixa de sorprendre i assumir reptes. Com no imaginaríem que Israel Galván s'enfrontaria un dia a una de les partitures musicals més innovadores i escandaloses del segle XX?
El bailaor sevillà aborda des del moviment i sense complexos l'obra mestra de Stravinsky