Aquest muntatge pertany a l'anomenat teatre d'objectes, que és un tipus de teatre de titelles desenvolupat des de fa anys i que a casa nostra encara no ha arrelat per qüestions diverses. Però, i això és el més important, és pas obligat per seguir una lògica evolució del Teatre contemporani.
PETITS SUÏCIDIS s'escenifica usant un llenguatge ritual extravagant, on l'objecte no es camufla per fer papers o personatges propis de les vicissituds humanes, ans acceptant o intentant fugir de la seva funció objectiva, es representa a si mateix amb una sorprenent dignitat. L'actor no usa els objectes, sinó que els ajuda a expressar-se. D'una nuesa i sobrietat que commou i emociona tant en la seva dramatúrgia -de gran nivell poètic-, com en la posada en escena que fuig d'espectaculars martingales tècniques per centrar-se en l'essencial del fet teatral.
PROGRAMA:
ALKA-SELTZER, una tragèdia efervescent. Després de diverses temptatives per eludir la seva condició manifesta, un comprimit d'Alka-Seltzer acaba en els aiguamolls de la seva marginalitat.
PITA I JÖRG, ardent metamorfosi d'una llavor de cafè i un llumí: Pita, brasilera fascinant i encisadora, amb les seves extravagàncies, fa perdre el cap a Jörg, jove suec, que es consumeix d'amor per ella.
EL TEMPS, poesia tragicòmica... A propòsit del temps que passa. (Les ganyotes en el mirall d'una imatge poètica).