Tot i que l'ordre i fins i tot la durada dels actes poden variar en funció de les ocasions, aquests són:
INTRODUCCIÓ AMB MARIONETA: Simbolitza el descobriment de la marioneta i l'inici d'un llarg viatge. De l'interior d'una gran maleta, l'actor extrau una diminuta cadira, després un artefacte de fusta que observa detingudament sense saber per a què serveix, mentre l'està examinant sorgeix de la maleta un ninot que es mou autònomament. En la seva breu intervenció, totes les accions estan encaminades a mostrar un principi bàsic del teatre de marionetes: l'equilibri inestable.
JOHNNY DANCE, BALLARÍ DE CLAQUÉ. Un clàssic exercici de ball en que el ritme és l'absolut protagonista.
L'AVI MANEL TAMBÉ VOL BALLAR. Ratificant la sensació de veritable autonomia de les marionetes, l'avi talla el normal desenvolupament de l'espectacle, forçant l'actor a permetre-li l'accés a escena. Un impressionant diàleg basat en la interacció d'ambdós.
FÈLIX, EL PALLASSO BOMBER. El moment més circenc, en què l'actor esdevé director de pista i involuntària parella còmica de la marioneta.
PEPITA RETUERTO "LA BAILAORA". Una professional del flamenc llançada a un desenfrenat "zapateao" amb castanyoles.
EL SOMNI DE PIERROT. Una pantomima en clau de ballet clàssic on Pierrot intenta assolir les estrelles per tots els mitjans físics que té a l'abast, fins que, exhaust, s'adorm i en el somni aconsegueix els seus propòsits.
L'AUBUSTER EXCURSIONISTA. Una metàfora de la vida actual. Carregant amb la nostra motxilla, cada dia més plena, cada dia més cansats, seguint les fletxes que ens marquen el camí a seguir, hem de superar els obstacles que la vida ens presenta, inclòs aquells més inesperats.
L'AVI PATINADOR. Apoteosi de la relació entre la marioneta i l'actor. La versemblança del discurs plantejat a l'espectacle arriba aquí a les seves màximes cotes. L'entranyable avi deurà aprendre a patinar per voluntat de l'actor, convertint-se en l'autèntic reflex d'un infant.
En total, una hora plena de bon humor i grans dosis de poesia i d'humanitat que resumeixen en part l'experiència d'aquest constructor i manipulador de marionetes, considerat per la crítica internacional com un dels millors i més hàbils marionetistes europeus.